تنها به خاطرت...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, :: 19:27 ::  نويسنده : reza
من به تنهایی هایم بسنده خواهم کرد
...

به افکارم

به چشمانم

و به گامهایم که بی تو ،

میل به هرزگی دارند

خاموشی خواهم افکند!

 

من به پای  آن روز که قرعه عشق به نام ما خواهد افتاد،

هوس هایم را به بیراهه نخواهم کشاند

و رشته افکارم را،

به قدرت بی همتای عشق وصله خواهم زد.

 

من به عشق امید دارم...

 

که امید دارم در شبی بارانی،

از واپسین کوچه های قلبم که عمریست رنگ بی رنگی تنهایی گرفته اند،

عبور خواهی کرد

و با عطر نفس هایت ، وجود دوباره ای برایم خواهی ساخت.

 

آن شبی که دیگر بودنم،برای من واحد نخواهد بود

آن شبی که به خدایمان عاشقانه لبخند خواهیم زد.

 

من به آن روزها امید دارم و به خاطرت،

و تنها به خاطرت،

در سخت ترین و دردناک ترین ثانیه ها خواهم ماند و خواهم ایستاد.

 

و تنها به خاطرت،

این بودنم را با عشق خواهم ستود...

 

 



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت12:21---28 شهريور 1392
عکسات خیلی خوشگلن چرا نمیذاری سیوشون کنیم ؟ بدجنس:|

محدثه
ساعت11:33---27 شهريور 1392
سلام ..خیلی غمگینه وبت ...
یعنی اصلابدفرم عاشقی...
رنگ نوشته هاتورنگی کن تایکم شادترشه .
مرسی به وبم سرزدی گلم بازم بیا


negin
ساعت20:36---8 شهريور 1392
با احساس و جالب...کاملا معلومه که وقت گذاشتی رو وبت...موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان